Året är snart slut...



2009 börja lida mot sitt slut och det är dags att starta ett nytt år!
I slutet av ett år brukar man alltid ha en punkt då man minns året som gått, och jag har tänkt att göra precis samma sak här!

Under året som har gått så tror jag att de flesta har fått sina Calle-minnen genom idol, vissa känner honom sen innan:P
Hur som helst vill vi alla höra just ditt Calle-minne!
Vad var det som fick just dej att rysa eller le lite extra?
Vad har Calle gjort som du kommer minnan bäst under 2009??


Nu har ni i uppgift att skicka in era minnen!! skicka skicka skicka!!!

Ha en bra avslutning på 2009

//callekristiansson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: maria

något som får mig att rysa är när calle sjunger higher i globen, kan kolla på det klippet flera gånger om, så jävla underbart!

2009-12-27 @ 14:11:22
URL: http://heroinecrush.blogg.se/
Postat av: ttoto

Calle fick mig att rysa när han sjöng "your song" till sin mamma, det var otroligt fint.(= Och det jag kommer minnas mest under 2009 som Calle gjort är nog när han satt på sig en söt björndräkt, när det var rock tema i idol. (=

2009-12-27 @ 16:12:36
URL: http://ttoto.blogg.se/
Postat av: Julia

Varje gång jag hör Calle sjunga får jag alltid glädjetårar! Jag älskar den killen! Han är så himla vacker! Du är underbarast Calle! <3

2009-12-27 @ 19:15:02
Postat av: hannaa

Själv var jag i globen på finalen och satt längst fram med en skylt där det stod "Kung calle regerar" och det som fick mig att nästan tuppa av va att han titta först på skylten och sedan log han ett jätte stort leende och tittade rakt in i mina ögon :D

2009-12-28 @ 22:58:15
URL: http://hannaamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0