Calle och Mariette goes duo? - Hoppas!!

EMD är trion som föddes ur "Idol".
Nu kan en duo vara på gång.
- Jag vill gärna göra något ihop med Mariette, säger "Idol"-tvåan Calle Kristiansson.


På onsdag släpps hans första skiva - elva covers från idolhösten. Sen väntar signeringsturné genom landet och flytt till Stockholm.
- Man måste hålla sig kvar här om man vill hänga med i racet, säger Kristianstadskillen.
För närvarande bor han på hotell men ska snart börja leta lägenhet.
- Så om någon har någon ledig lya så får de gärna höra av sig, hälsar han genom Expressen.
Det har varit en hektisk vecka efter Globen-finalen för en vecka sedan.
"Har varit full rulle"


- Jag har knappt hunnit andas. Jag har varit i studion, spelat in skivan, pratat med press... det har varit full rulle, säger han.
"Idol" gav honom en skjuts i karriären - och en vän för livet. Få har undgått hans nära relation till Mariette Hansson.
- Hon är min dröm-kvinna. Hon är allt jag vill ha, säger han.
Men det är en omöjlig kärlek.
- Mariette och hennes flickvän är världens bästa par. De är så jäkla lyckliga. Jag vill inte stöka till det där på något vis.
Men mycket lutar åt att Calle trots allt får sin Mariette - som sångpartner. Med den hyllade "Someone new"-duetten i färskt minne diskuterar idolbästisarna nu ett samarbete.
- Vi har pratat om att göra någonting ihop så det är inte alls omöjligt, säger Calle Kristiansson.


Kommentarer
Postat av: Jag älskar Calle! (Så det rycker om det!)

NEEEEJ! Vafan, ska Calle flytta!? :'((((( <3

2009-12-25 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0