”Idol”-Calle får skamliga förslag: Hon frågade om jag ville testa en 35-åring

Calle Kristiansson skulle inte ha några större problem med a
Calle Kristiansson skulle inte ha några större problem med att få med sig en kvinna till rummet. ”Men jag är inte så intresserad av att ligga på det sättet”, säger han.

Raggas upp – av ’’damer’’


”Idol”-Calle får skamliga förslag: Hon frågade om jag ville testa en 35-åring

Tonårsfansen ligger i lä.

”Idol”-Calle Kristiansson, 21, avslöjar skamliga inviter från äldre kvinnor.

– Det skulle inte vara jättesvårt att få med sig någon på rummet, säger han.

Skåningen Calle Kristiansson är en favorit bland mogna kvinnor.

I veckans ”Tobbe & Trus – med koll på Idol” på Aftonbladet.se avslöjar han de skamliga förslagen han har fått under ”Idol”.

– Det skulle inte vara jättesvårt att få med sig någon på rummet, men jag är faktiskt inte särskilt intresserad av att ligga på det sättet, säger han i programmet.

”Tack, men nej tack”

Kommer det fram tjejer som vill följa med upp på rummet?

– Jo, det händer. Jag träffade min mamma och satt i hotellbaren med henne och mina vänner. Då kom det fram en dam, hon var väl i 35-årsåldern. Hon frågade om jag hade haft en 35-åring någon gång och om jag ville testa.

Hur reagerade du, vad sa du?

– Jag sa att det var väldigt smickrande, men en annan gång kanske, för jag ville liksom inte ... hon kanske blev ledsen. Jag sa tack, men nej tack.

Var halvkär

Är du en kvinnokarl?

– Jag vill nog vara det.

I programmet berättar han också om sin kärlek till den utröstade ”Idol”-deltagaren Mariette Hansson, 26.

– Jag har varit lite halvkär i henne, men jag fick reda på att hon hade flickvän ganska tidigt. Hon är riktigt cool och mogen. Jag brukar ha problem med både äldre tjejer och de som är yngre, säger Calle Kristiansson till ”Tobbe & Trus”.

Helena Trus
Torbjörn Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0