Kompensation för dålig aktivitet 13/10

"Detta hoppas jag kan bli lite som ett plåster på såren för min dåliga uppdatering.."//Calle



klipp1:"En afrikansk sång som heter "dela" av en sydafrikan som heter Johnny Clegg..(Tillägnad mina kära vänner på wik)"//Calle

klipp2:"Några av er önskade en Lars Winnerbäck-låt och detta är min personliga favorit. "Du gamla fria nord"//Calle

klipp3:"Ännu en låt skriven av en av mina största idoler.."the river" av Bruce Springsteen"//Calle



"Slutligen skulle jag bara vilja ta tillfället i akt och avfärda alla rykten om att jag skulle vara rasist.  Vet inte var ryktet kommer ifrån men kan ärligt talat säga att jag inte bryr mig heller. Jag hoppas mitt ord räcker för er.
“Calle Kristiansson är inte rasist!” Och DET är inte något rykte. Det är fakta ifrån VÄLDIGT säkra källor!

kärlek /calle"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0