SÅÅ SÖTT!! - "Inte så medievana"

"Sitter och tittar på program som redan sänts och program som kommer att sändas i veckan. Jag fastnar framförallt för Calle Kristiansson - han är ju bara för härlig. Han var etta på Alex Schulmans innelista i Aftonbladet i lördags. Motiveringen var att det är så underbart med talangfulla människor som inte har någon aning om hur duktiga de är. Alex skrev bl.a. att “Om det hade funnits grus hade Calle sparkat på det och om han hade haft lugg hade han tittat på juryn under den.”

calle_kristiansson

Och ja, mycket kan man säga om Calle men att han verkar dryg eller högfärdig hör inte dit. Det är det som är så underbart med idolerna - de är blivande kändisar, men så färska att de inte har ens ett uns av snobbigheten som oftast kommer med publika framgångar.

Jag är glad att jag snart ska få träffa idolerna som har tagit sig vidare igen. De är så gulliga. Och så himla duktiga."//TV4


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig! <3

2009-12-06 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0