Snart.. 21/10

"Nu ska jag snart ha sånglektion och efter det så tänkte jag langa upp ett gäng videor.
Som vissa har förstått så har jag väldigt mycket att göra just nu. Dessutom är jag ingen bloggare, jag är en sångare. Jag är inte ute efter att folk ska rösta på mig för att jag skriver en trevlig blogg. Jag vill ha folks röster för att jag sjunger bra. Att sluta rösta på mig för att jag är dålig på att blogga vore tragiskt, men jag vill inte gå vidare för att ni gillar min blogg.
Hoppas ni försår mig och jag ska försöka uppdatera bloggen oftare. Bloggen är faktiskt ett kul inslag för er och för mig. 
Men rösta på mig som artist, inte bloggare! 

Videos kommer upp under dagen.. Puss på er!"//Calle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0