Besatt? - Nej, bara ett troget fan!

Hej på er! Jag har en lite fundering, som kanske ni läsare kunde svara på, alltså om ni råkar ut för samma sak som mig.
Jag har sett calle fem gånger och jag tycker fortfarande han är lika bra som när jag hörde honom första gången. Och jag tror det är fler av er som läser som säkert också har sett calle ett antal gånger på hans signeringar osv. Då tänkte jag fråga er: Kallar era vänner er för besatt för att ni har sett honom några gånger? Tycker dem att ni är konstiga som åker och kollar på honom mer än en gång?
I såfall bry er inte om det! Jag själv vet hur det är, det är alltid någon som säger "har du inte sett calle i helgen eller" till mig när jag kommer tillbaka till skolan efter en helg, och det finns dem som säger att jag är "besatt" av honom. Det tycker jag är knäppt! För jag menar, tycker man verkligen om en artist och dens musik så kan man väll passa på att se honom live när man har chansen?
Jag tar inte åt mig av alla dumma kommentarer som jag får höra, eftersom jag vet att hade deras idol varit i en stad nära dem så hade dem också tagit chansen att åkt dit och lyssnat/kollat på idolen.
Dessutom så gör det mig så glad att stå vid scenen, och få höra calle (& the undervalleys) sjunga. Det gör ju en bara så lycklig att få se hur bra dem är!

Så jag säger det till er som älskar calle men som kanske har vänner som stör sig på det: Bry er inte om det, ni får tycka om vilken artist ni vill! :)

Kram Fadia



En bild på mig och calle sen jag såg honom sist, i hässleholm 25/3.


Kommentarer
Postat av: Malin Borglin

You go Fadia..!!



;P

2010-04-21 @ 15:08:16
URL: http://malinborglin.blogg.se/
Postat av: alice

skitbra skrivet! känner igen mig lite, "du är fan galen i honom" hör man ibland, men jag skiter i det ;)



hihi, älskar han !

2010-04-21 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0