Calles blogg 23/4 - "Hej igen..."

Nu ska jag ta tag i min blogg igen hade jag tänkt. Får se hur länge jag klarar denna gången. Anledningen till att det inte riktigt funnits någon motivation att lägga ner mer tid på den har nog berott på att jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Imorgon ska jag, mitt fantastiska band och bröderna-underdals fantastiska nästkusin (syssling, tremänning.) åka till Alingsås och bjuda på lite rock 'n' roll i sin renaste form. Om du bor i närheten så hoppas jag att vi ses där.. Igår var jag och ovannämnda ute och gjorde Kristianstad osäkert tillsammans med självaste skandalprinsessan Jackie Ferm som jag även gick i gymnasiet med. Det var väldigt trevligt.. Nu ska det skrivas lite om Jackie.. Jag vet att det finns blandade åsikter om denna tjejen men en sak är säker: Jackie Ferm är grym! Jag, likt många av er som känner till henne har nog lite svårt att förstå vad hon är ute efter och vad det är hon vill egentligen. Men om man omfamnar faktumet att vi aldrig riktigt kommer förstå henne så kan vi bara njuta av det öppna sinnet och den frispråkighet som hon helt och hållet tar fullt ansvar för. Till dom som retar sig på henne vill jag bara påpeka att Jackie inte gör världen till en sämre plats. Världen är som den är och Jackie har lärt sig att leva i den. Jag skulle aldrig rekommendera en ung tjej vika ut sig i Slitz. Men den som vill göra det, vågar stå för att den vill det och till och med vågar göra det, kan jag bara beundra.. Jackie Ferm kanske är en bimbo, men hon är ingenting som hon inte vill vara. och DET, mina damer och herrar, är coolt! Jag hoppas att ni förstår hur jag menar och om ni inte gör det så säg till, då försöker jag igen.. so long.. /Calle


Kommentarer
Postat av: Mona Sandberg

Hej Calle! Blev så glad idag när jag pratde med min chef Monika Born, hon hade berättat för dig om stödet och rösterna du fick av oss från Tallbackens förskola i Vä, när du tävlade i Idol, och du hälsade och tackade för det! Rent personligt kan jag bara säga att Du och din musik har en speciell plats i Mitt hjärta och vi på Tallbacken önskar dig ett Enormt Lycka Till med din fortsatta kariär i musikbranchen!!! Kramar i massor till Dig! Mona

2010-04-23 @ 21:33:35
Postat av: Mia

Ja, då lär du få försöka igen......

Jag tog hand om henne, hon levde på mig och min man. "jag betalar tillbaka så fort jag får mina vinst pengar" sa hon gång på gång.

4 månader senare, när pengarna kom..... Inte ett spår av varken pengar eller ett tack. Enbart lögner och förtal !



Jackie är manipulativ och du charmades åter igen av henne. Ja, för du har varit väldigt förälskad i henne enligt henne själv.......

2010-04-25 @ 19:55:02
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0