Det var ett tag sedan...

Hejsan ,

Ett tag sedan jag skrev , men det är svårt att veta vad ni är intresserade av.
Jag skulle verkligen se som så att ni kommenterar vad ni tycker och tänker. för vad jag kan se är det väldigt segt på "kommentar-fronten".

Jag undrar lite om vad ni vill läsa om, vad NI vill se, och höra.
Självkart är de ju inom Calle och Bandet. och inom rimliga ramar såklart. Men är det något speciellt ni känner att, " de här skulle vara kul om dom kunde publicera, eller tog reda på mer om", ( tex så som Pernilla publicera om hur många gånger Calle sökts på google ) kom med förslag. Jag kan ju nästan lova att det mesta nog bara är välkommet.

Och har ni bilder från någon spelning, tveka då inte att skicka dem till Malin.

Ska se om jag får fram någon ide de närmsta dagarna för att få er lite aktiva här på bloggen.
Calle& Arvid special

Här får ni även en av mina bilder på " Calle/Arvid special "
för att göra det hela lite roligare än bara text :)


Ha det bäst,
// Desirée


Kommentarer
Postat av: Kicki

ALLT som har med Calle o bandet att göra är intressant! Ju mer vi får veta desto bättre är det ;)

2010-04-30 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0