Dina tankar?

Hejsan därute. Jag satt och funderade häromdagen på vilka tankar ni andra fans hade innan de träffade Calle, Arvid, Adrian & Josef första gången?

Hur trodde ni dom skulle vara ?
Och vad var första intrycket av bandet?

Jag kan ju ta mig som ett exempel:
Jag var verkligen säker på att Calle var en grabb med båda fötterna på jorden, och visste att han var en trevlig prick. Men jag hade inte den blekaste aning om hur de andra killarna var. Skulle dom vara sociala, eller mest hålla sig i skuggan?
Och dom var så fruktansvärt glada, trevliga och kramgoa som få.
Och man gick ifrån spelningen med ett leende på läpparna.


Mitt första intryck, det måste varit när vi fråga Calle om vägen. Mina kompisar blev helt till sig, medans jag behöll lugnet och fråga helt enkelt om han visste var dem skulle spela, för vi hittade inte. Och inte ens han visste, men han fick veta, och vi fick lov att följa med dit dem skulle spela.
Och av de andra grabbarna, de var nog när jag bett Calle att kalla ut killarna för autografer, och dem blev nog glada, det verka som så, massor av liv och rörelse blev det, Lappar som skickades hit och dit som den ena efter den andra skulle skriva sin autograf.. Redit trevligt. Och Massor av kramar och bilder blev det ju såklart.


( Detta hände i Hässleholm, )


Här är en sämmre bild på när killarnaq kom ut och skrev autografer :)
Bilden är en av mina privata bilder från Hässleholm spelningen, när jag bad om att killarna skulle komma ut och skriva autografer, Så underbart att se deras leenden =)


Och som jag skrev där uppe, skulle vara kul om man fick höra era tankar, vad hade ni för förhoppningar, hur uppfattade ni dem, och vad är det första ni minns sådär otroligt mycket? -Något speciellt de sa eller gjorde som ni minns alldeles extra?
Berätta, jag/ Vi tar gärna del av det ni har att berätta för oss.


Ha det bäst
/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0