Förslag till vad ni kan bidra med!

Hej igen alla!
Dagar har nu gått och jag behöver fortfarande eran hjälp.
Så till alla er som verkligen vill hjälpa till men som inte kommer på vad ni ska bidra med så tänkte jag att jag kan försöka ge er lite förslag:)

Ni kan som vanligt skicka in era fina bilder som ni tagit vid spelningar och liknande.
Ni kan skriva in små historier eller dela med er av era minnen som ni har av calle, arvid, adrian och josef.
Tycker ni att det saknas nått på sidan så kan ni maila in förslag på vad som kan läggas till eller förbättras:)
Jag tycker även headern är lite tråkig nu så om ni har förslag på en sådan, alltså toppbilden på sidan så maila gärna in den till mig:)

Jag hoppas ni har fått lite hjälp på traven nu:)

sätt igång och pyssla nu!!!

Ha de bra!!

kram kram

//callekristiansson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jackie

Jag har en header om du är intresserad, haha.

2010-04-17 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0