Produktionsstopp:P

Anledningen till den dåliga uppdateringen är att det är stopp i produktionen när de gäller bloggmaterial.
Och nu kommer killarna även vara lediga ganska många dagar, vilket inte kommer leda till material i överflöd.
Förhoppnignsvis finns det nån där ute som läser detta, vars lampa tänds och bidrar med lite idéer:)
Det finns inga dumma förslag, har du nått så tveka inte, skicka genast in de:)

Jag är tacksam för all hjälp jag kan få, speciellt nu:)

Ha de gott vänner!!

kram kram!


//callekristiansson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag ska sätt mig och försöka fundera ut något, kan inte lova nått.. men jag ska verkligen göra mitt bästa =)

2010-04-12 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0