Dagen andra gästbloggare: Julia - "jag är så kär"

Jag är helt förälskad i Calle! Han är den vackraste i mina ögon. Den killen är så förbannat charmig och så fort jag hör hans röst kan jag bara inte sluta att lee!
Jag har fått prata med honom på telefon, och det var underbart! Den fantastiska känslan går inte att beskriva. Jag kommer bara så väl ihåg när jag pratade med Calle första gången, jag sa till honom att jag ville krama honom och då svarade han ''Du ska få krama mig!'' Jag blev alldeles varm och lycklig inuti mig! :)
Ibland är det så jobbigt att inse och förstå att det skiljer rätt så många år mellan mig och Calle, att han lever ett helt annat liv och har fullt upp med sitt, men jag är så kär! Tänker på honom från morgon till nätterna då jag drömmer om honom.
Calle, jag älskar dig!

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0