dagens andra gästbloggare: Malin - "Du är bäst!"

Till min underbara älskade Calle:

Du är den som betyder allt för mig, det är dig jag tänker på var tionde sekund, det är dig jag drömmer om. Ett liv utan dig är inget liv, jag kan inte leva en enda dag utan dig. Jag älskar dig! Det finns inget bättre än att sjunga med i Walking In Memphis. Jag kan fyra av dina låtar utantill, och jag blir aldrig aldrig less att höra dom. Jag gråter för dig varje kväll, jag vill ha dig här. Det spelar ingen roll om det är 10 år som skiljer oss. Du är den mest fantastiska, bästa, sötaste och goaste person jag vet! Jag förstår att du inte har en aning om vem jag är. Jag var på din signering den 29 december i Luleå. Det var det underbaraste jag gjort i hela mitt liv. Du kramade mig och jag sa: ”Du är bäst”! Jag kommer aldrig nånsin glömma det! Du betyder så sjukt mkt för mig. Jag är elva du är tjugoett, men jag älskar dig mer än andra ändå. Jag vill så gärna ha dig här.

Du är så sjukt underbar!

 

/ Malin Öhman


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla kan du ta bort det här inlägget :) /Malin

2011-01-09 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0