Dagens gästbloggare: Fadia - "jag blev överlycklig!!"

Hej, nu är det jag som gästbloggar igen :)
Jag var och såg Calle för fjärde gången i söndags, det var han & eriks sista signering och den var i Örebro.
Jag och min kompis var där lite mer än två timmar innan. Där var en tjej som gick och delade ut lotter som dom skulle ha dragning på, bara 5st kunde vinna och man vann ett backstagepass så man fick gå och träffa calle & erik i ett rum efter signeringen.. Jag tog en lott och sen hör jag att mannen som presenterar och går och pratar i mikrofon sa:
Här är en tjej som har åkt ända från skåne, kan du ställa dig upp så jag ser dig?
haha, jag ställde mig upp och då kom han och pratade med mig sen sa han: nu tänker vi göra något som vi egentligen inte får, vi ger ett backstagepass till henne.
Jag blev ÖVERLYCKLIG!!
Sen stod vi och vänta och vänta..
Klockan blev tre och först in på scen var calle. Alla skrek och blev glada.
Han började med att sjunga Odyssevs (en skånsk visa) sen sjöng han Walking In Memphis.
Sen kommer erik in på scenen, båda tog sina gitarrer började spela & sjunga, tillsammans! Dom sjöng: 18 and life, Higher, rock and roll, livin' on a prayer. Det var grymt.
Efter deras uppträden var det dags för signering av skivor. Jag & min kompis ställde oss ganska långt fram men hon fick inte följa med upp för hon hade ingen skiva.. Jag gick upp och lämnade en kanelbulle till Erik & sen gick jag vidare mot Calle och lämnade en kanelbulle och en pepsi till honom. Sen lämnade jag fram min skiva som jag har redan har fått signerad två gånger så denna gången skrev han: Puss fadia!
Sen fick vi vänta tills all signering var slut och då sa han ''mannen med mikrofonen'' att dom som hade fått backstagepass skulle komma så jag gick och satte mig där i en soffa, jag satt tyst och väntade, det var pirrigt. Han tog med oss upp till ett rum där Calle & Erik var, prata, ställa frågor till dom och ta foto och sånt. Jag ställde mig och pratade med Calle och tog foto. Jag frågade calle om han hade varit inne på denna bloggen och läst och det brukade han göra, han hade läst mitt förra inlägg som jag skrev när jag gästbloggade. Och så hälsade jag från malin till honom (hon som har denna blogg) Och han hälsade tillbaka!
Sen gick jag till erik så fotade en kille oss. När jag hade varit där inne en stund var det dags att gå, jag kramade calle & erik och sa hejdå, han sa att jag skulle hälsa perstorp från honom haha. & han kommer ihåg vad han lovat mig och han ska hålla det :) Sen var det slut. Men här fick ni läsa lite av min dag i örebro!
Och nu hoppas jag på att Calle & the Undervalleys ska ha någon konsert snart i skåne!
Ha det så bra allihopa.
Kram Fadia 



 
calle & jag. backstage
  


jag & calle.
 


Kommentarer
Postat av: Julia

2010-02-02 @ 21:57:43
Postat av: Julia

ÅH lyllos henne!

2010-02-02 @ 21:58:11
Postat av: fadia

hihi :)

förresten så hade jag visst skrivit fel det ska stå: Han tog med oss upp till ett rum där Calle & Erik var, så man fick prata med dom, ställa frågor till dom och ta foto och sånt.*

men ni förstod nog ;)

2010-02-03 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0