En gammal idol-intervju ur chic! från 11/12-09

Vem i "Idol"...

... är sexigast?
Calle: Jag.
Erik: Calle, jag vågar inte säga annat, han kollar ju på mig med mördarblick. Nej nu ska vi inte skapa några rubriker. Sexigast i Idol är nog
Reza.
C: Ja jag är nästan beredd att hålla med där.
E: Det är någonting med auran liksom, hon utstrålar någonting.

... är bäst på att festa?
E: Får jag svara ärligt? Calle (skratt). Det är ingen dålig egenskap, det är bra.
C: Nej jag är glad, jag tar det som en komplimang.

... är snyggast?
C: Jag tycker ju att Mariette är helt fantastisk.
E: Det tycker jag med. Hon är riktigt vacker.

... är latast?
C: Det är nog jag faktiskt. Jag är ganska slapp sådär. Jag kan ju mycket väl ringa Erik från mitt rum och be honom komma in och byta kanal när jag inte når fjärkontrollen.
E: Det värsta är ju att jag gör det också. Jag går ju in och hjälper honom att byta kanal.

... är slarvigast?
C: (Skratt) Jag tror faktiskt det är jag.
E: Haha, ja det är Calle!
C: Ja men jag är mycket för ytterligheter. Jag är mest av allt. På gott och ont.

... äter mest?
Båda: Reza, lätt! Hon älskar mat alltså.

... sover mest?
E: Det gör nog jag. Jag tror fan det, jag går alltid och lägger mig rätt tidigt.

... är jobbigast?
C: Tove tycker ju att jag och Erik blir jävligt jobbiga när vi är tillsammans.
E: Vi är som de där högstadiepojkarna som springer runt och putter på varandra, så att vi är nog jobbigast tillsammans.

... bråkar mest?
C: Haha, det kan nog vara jag faktiskt. Fast sen älskar jag mest också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0