Årets första gästbloggare Malin - Vill önska dej en god fortsättning!

Hej alla!
En enorm ära att få skriva på världens bästa blogg!!
Tackar!
Till alla er som läser skulle vilja önska er en god fortsättning på det nya året!

Jag skulle vilja dela med mig av mitt bästa Calleminne:)
Jag såg honom i första fredagsfinalen, han framförde då "Destiny calling" haha om man jämförde de framträdandet med finalen skulle man kunna tro att det var två helt olika personer, men ikke, det var en artist som utvecklades något så enormt!
Jag vet att Calle kommer att bli något riktigt stort i framtiden, vägen dit må vara lång men jag tänker följa varje steg som han tar på vägen dit!

Jag hoppas att ni också kommer att göra det!!
Tack för möjligheten att uttrycka mig, hoppas jag får chansen igen!
God fortsättning Calle och alla ni andra!!
Ha ett bra 2010!!

Kramar//Malin


Kommentarer
Postat av: emma

grym blogg!:D

calle skulle ha vunnit!!<33



kram emma, http://askerkling.blogg.se

2010-01-01 @ 18:51:42
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: Urte

asså jag vill oxå gästblogga! Skulle jag kunna få det? fast det är ju du7 som e bäst på det :D <3

//Urte, ett av Calles STÖRSTA fans :D <3

2010-01-02 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0