Calles blogg 15/1 - "aj aj aj"

Igår var jag ute och fikade med tove då jag frågade henne vad hon ville hitta på. Hon sa: -Calle, kan vi inte gå och tatuera dig? 

Så vi gick till närmsta tatuerare som av en händelse råkade ha ett par timmar över just när jag kom. Tatueraren hette Tyson och höll till i en studio på kocksgatan som heter "Infamous studio". Han var väldigt duktig och tog väl hand om mig. Hade också sådär lite omogen humor precis som jag och väldigt god boksmak. så här ser han ut och sågär blev resultatet..

puss på er!







//callekristiansson.com/blogg


Kommentarer
Postat av: Julia från Kristianstad

Skulle också vilja fika med Calle :) <3

2010-01-15 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0