Dagens andra gästbloggare: Johanna - "Calle en charmig kille"

Jag hade ju turen att få se calle live i helgen. Herregud vilken kille!

Det är så sjukt va charmig han är och på tal hur snygg han är. Jag hade även tur att få lämna lite vatten till han. hihi.

När han tog ton och skulle sjunga Walking in Memphis. Tror jag att de inte var bara jag som log. Jag hade ett leende på läpparna under hela låten. Det var magiskt. Han är kungen. Kungen av charm och musik.

Here i go again ännu en låt man ler av.  You give me strength to carry on.

Calle, Calle, Calle.  Med din röst har du gjort så många flickor blir kära. Jag är svag. Riktigt svag för din röst.

 På mobilen jag har låten Higher, som erik och calle, sjöng acoustic. Jag njöt, jag log. Jag ler fortfarande.

Detta vart ett kort inlägg jag vet. Men nu får en bild, på den underbara charmiga kille. Så om de är någon som vill ha den akustiska delen av higher hojta till!

http://johannajosefinee.blogspot.com/

Over and out / johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0