Dagens andra gästbloggare: Urte - "ett av Calles största fan!"

HEJ ALLIHOPA! :D
Känns så himla kul o blogga på min favvis-blogg :D
Vill bara säga att Calle ÄGEER! :D Och så vill jag berätta om mina TVÅ Calle-minnen :D
Det första var på idolfinalen, om ni hörde nån som skrek "CAAALLEEEE hela tiden så var det vi ^^, och när allt va slut gick jag och min kompis Tilda fram till scenen och ville se liiite av Calle. Då började Tilda skrika:
- Calle! CAAALLEEE!!! DU ÄR BÄST!!!
sen var det jag som skrek:
- CAALLEEE!!! DU ÄR BÄST! DET VAR DU SOM SKULLE HA VUNNIT!
Och då vände han sig mot mig och log! :D (Vi kunde inte gå fram till honom för det var "Eftersnack" direkt efter)
 
Det andra var när han var på signering i Uppsala, Tilda och Hedvig var med då, men Tilda och hennes familj skulle ha glöggmingel som Hedvig skulle på så dom åkte hem. MEN JAG STANNADE SJÄLV! hihi^^
Då köpte jag hans skiva, och fick den signerad och han frågade mig:
- Är skivan till dig?
- Ja, svarade jag.
- Okej, vad heter du?
- Urte, U-R-T-E,
- Okej, så här? sa han och skrev.
- Mmm,
Och så hade jag en skiva, signerad av min STÖRSTA IDOL NÅGONSIN! Han hade skrivit "Till Urte, Kram Calle Kristiansson
 
Det var det jag ville säga (: Glöm inte att Calle ÄGER! (:
//Urte, ett av Calles STÖRSTA fans <3 PUSS PÅ ALLA :*                                                                                      
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0