Idolerna i Uppsala

1 100 personer kom för att se dem uppträda. De flesta var flickor i 11-15-årsåldern. Kanske inte de mest presumtiva köparna av de nya bilmodeller som visades, men en del föräldrar var ju också med ...
Det var även möjligt för några lyckligt lottade att få träffa "Idolerna" backstage innan framträdandet.
På söndagen uppträder vinnarna av dansbandskampen Playtones på samma bilmässa.






Har du fler bilder från detta event, eller något annat för den delen, maila gärna dom till mig för publicering här på bloggen!
Tack för all er underbara feedback!

kram på er

//callekristiansson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: bjarka : )

hej calle !

jag tittade på dig på idol , och jag tyckte att du skulle vinna : )

du kom tvåa iallafall inte dåligt dä heller , men jag ringde och röstade på dig :)

jag tycker om din röst jätte mycket !



kram bjarka :)

2010-01-24 @ 12:02:55
Postat av: bjarka :)

calle , jag vill gärna ha ditt mobilnr ?

jag tycker verkligen om dig och din musik :)

2010-01-24 @ 12:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0