"Malmö" - Calles blogg 17/1

"Hej mina kära vänner!

Nu sitter jag på nittonde våningen på Hilton hotel i Malmö. Jag har sjukt fin utsikt, Jag ser Danmark från skrivbordet! om en liten stund blir jag upphämtad av united-kyrkan för att åka och repa med deras band inför ikväll.

Det kommer bli sjukt kul att göra mitt första egna gigg efter idol och folket på united verkar hur sköna som helst. Jag lovade mig själv och dom att jag skulle försöka att inte svära i kyrkan men vi får se hur det blir med det..

Puss på er..

P.S. Får ni chansen att gå på grammis-galan någon gång så GÖR DET!"


//callekristiansson.com/blogg


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Calle!

Ville bara tacka för den sjukt grymma spelningen du gjorde hos hos oss i United. Och vilken grej att ditt första gigg var här i malmö och hos oss!!



All lycka i framtiden! Stay focused och lika skön som du verkar vara. Ödmjuk och tacksam.



Eller hur har vi den coolaste kyrkan ever!? ;)

God bless!



Carina D

2010-01-18 @ 04:39:18
URL: http://cadulina77.blogspot.com
Postat av: Janni

Hej världens bästa Calle:) Hoppas spelningen gick bra? Jag längtar till den 29 jan när du intar konserthuset i Kristianstad:) Din skiva går varm hos oss:) kram

2010-01-18 @ 11:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0