"Sundsvall" - calles blogg 19/1

Dagen började med att jag missade tåget men med min aldrig svikande tur så gick ett annat tåg till Sundsvall konstigt nog 10 minuter senare så det löste sig. Efter ett par timmar på tåget och ett par kapitel senare i min bok (the dirt) så stannar tåget i Sundsvall där jag, helt inne i min bok, nästan glömmer att gå av och just när dörrarna ska stängas så kastar jag mig med väskan i hand och gitarren på ryggen av tåget och det kan lugnt rulla vidare utan mig. Jag traskar vidare och möter min kontaktperson och far till hotellet. om 10 minuter ska vi sticka och soundchecka och sen blir det chill-häng på skolan som jag ska lira på..

puss på er allihopa..

//callekristiansson.com/blogs


Kommentarer
Postat av: jebbisen

Hej!Jag e ett stort fan, och jag tyckte att du skulle ha vunnit idol!!

2010-01-20 @ 19:26:23
URL: http://jebbisen.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag var på samma tåg, men klev av i Hudiksvall ville säga att jag tycker att du är så bra och att jag och min familj röstade på dej, det gjorde även min mor snart 82 år. Men du var så inne i din bok och jag ville inte störa, men vi önskar dej all lycka och framgång.

2010-01-21 @ 00:18:38
Postat av: johanna

SES PÅ LÖRDAG :d:d

2010-01-21 @ 11:59:33
Postat av: caroline

Hejsan, du hade alltså lite tur i oturen med andra ord.

och du är så jävla bra. lyssnar på dina låtar 24/7.

min lärare säger till och med till mig att jag ska sluta snacka om hur bra du är.

men kan du inte komma till malmö igen.

we miss u! (L)

2010-01-21 @ 17:12:50
URL: http://carolinehallberg.blogg.se/
Postat av: Bea

Du var riktigt bra Calle! =)

2010-01-21 @ 19:44:59
URL: http://beatriceh.blogg.se/
Postat av: Miranda

Du spelade i Sundsvall på Birsta City för ett tag sedan.. Vi hade lite ögonkontakt två gånger och jag vill bara säga det, man smälte direkt...

Du är K U N G och snygg som tusan !

Kommer du till sundsvall snart igen?

Du spelade på min gammla skola den här veckan, om jag hade vetat om det hade man kommit..



Keep Rocking!

2010-01-22 @ 15:15:13
URL: http://mirandaengblom.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag blev JETTE LEDSEN NÄR JAG HÖRDE ERIK VINNA IDOL!!! Du var idols Historia ;) Du var självklart bäst Älskar typ dig !

2010-01-23 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0