Calle både påverkar positivt och inspirerar!

Hej allesammans!
Jag har märkt att jag har enorm tur som får läsa olika historier ur era liv, läsare som maila in till mig där dom delar med sig av underbara historier om hur Calle har påverkat deras vardag, historier som verkligen kan beröra.

Något som är så trevligt och mysigt att läsa är hur Calles musik får så många att må bättre, och hur han har inspirerat och förbättrat eran tillvaro genom att bara sjunga för er, jag önskar att han fick ta del av era historier också, de skulle garanterat glädja honom.

Nåväl jag hoppas att vi i framtiden tillsammans kan upplysa honom om vilket fint jobb han gör!

Jag tackar också för alla de frågor som strömmat in till bandet, ju fler desto bättre så fortsätt gärna:)

Ha en bra kväll!!

kram kram

//callekristiansson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0