Dagens gästbloggare: Michelle - "Han är charmig..."

Underbara, underbara Calle..
 
Jag har aldrig träffat Calle, men vill.. Han är en sån kille som inte växer på träd.. Ibörjan av hans Idolkarriär trodde dom flesta i min familj att han skulle åka ut pga att han var så blyg och inte tittade ut så mycket till publiken.. Senare visade det sig att publiken gillade hans "mystik".. Jag gillade Calle och hoppades verkligen att han skulle komma till final vilket han gjorde också. Han har en fantastisk röst som han dessutom vet hur han ska använda. Har har ett utseende som får varje tjej att smälta och han är charmig som jag vet inte vad..
 
Han är en sån kille som dom flesta tjejer skulle vilja ha som sin pojkvän, en sån kille som ens mamma sa att man skulle ha.. En svärmorsdröm med andra ord.. Jag kan ju iof bara tala för mig och min familj.. Men jag tror att dom flesta håller med..
 
Min mamma är ganska rolig på det sättet, hon "gifter bort" alla söta kändis killar till mig och mina systrar.. Eller så "adopterar" hon dom.. Jag har aldrig blivit "bortgift" jag är ganska speciell.. Både till sättet och till utseendet.. Har alltid gått min egna väg. Nu på senare har min mamma (som jag för övrigt aldrig riktigt kommit bra överens med) insett att jag är modig för att jag verkligen vågar vara mig själv fullt ut.. Men tillbaka till ämnet.. Min otroligt söta lillesyster på 17 år har alltid fått alla killar som mamma "gifter bort" och tro mig.. Hon blev något avundsjuk när hon sa att jag skulle få Calle.. Haha mamma har nog aldrig skrattat så mycket som när hon såg på mig efter hon sagt det.. Jag blev generad över att hon sa det.. Om en kille jag förmodligen aldrig kommer ha chansen att få prata med.
 
Men i alla fall.. Calle är underbar.. Jag har väldigt många jobbiga perioder i mitt liv.. Då jag "lider av" borderline.. Väldigt många mörka perioder då jag knappt orkar gå upp ur sängen.. Men det spelar ingen roll hur dåligt jag mår.. För sätter jag på en låt där Calle sjunger.. Så blir jag så varm inombords.. Det är något i hans röst, som gör att man känner sig trygg, att man orkar tänka på allt positivt som kommer efter det mörka..
 
Jag tänker inte säga att jag är Calles största fan, det gör alla.. Och alla vill nog tro att dom är det.. Det enda jag kan säga är att han gör så jag orkar ta mig igenom varje dag som går.. Orkar tänka att jag kommer klara mig igenom allt jobbigt.. Och det får mig att må bra..
 
// Michelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fint skrivet ! :)

2010-03-14 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0