Till alla er som ska till Stockholm slott!!

På tisdag kväll kan ALLA som vill se och höra Calle & the Undervalleys i Stockholm göra det - HELT GRATIS.
På kvällen, kl 20.00 kommer det att bli en show vid slottet i samband med att världscuptävlingen på skidor invigs.
Efter att OS-medaljörerna firats kommer Calle stå på scenen.
Scenen är högst upp på Slottsbacken. Mer info hittar ni på www.royalpalacesprint.se

Och till alla er som ska dit!!
Jag behöver bilder till bloggen då jag själv inte kan närvara..
Så om du känner att du vill synas lite extra här på sidan och vill göra mig en liten tjänst så hör jättegärna av dig!
Ha en underbart solig dag!


kram kram

//callekristiansson.blogg.se



 


Kommentarer
Postat av: Urte :)

Jag ska dit! Kan ta bilder åt bloggen :D För jag hjälper gärna till! :D

2010-03-14 @ 15:25:36
URL: http://urteochlavinflummar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0