Mina tankar...

Hejsan allt trevligt folk därute.

Vi har, som ni kanske märkt den senaste tiden, men framför allt de senaste dagarna lagt ner mer tid på bloggen än vi kunnat göra förut, Vilket ni förhoppningsvis uppskattar.
och jag har i omgångar haft lite olika tankar angående varför det varit så dåligt med kommentarer förrut, men kanske har ni, så som vi har kommit igång nu. För det var med en jävligt stor glädje jag såg alla fina kommentarer på ett av våra nyare blogginlägg där det lades fokus på vad ni fastnat för hos Calle, * tummen upp för er * =)

Till något helt annat,
Jag har pratat mycket med vänner om de här med Calle och bandet, dock förstår dem inte en sak som jag har berättat, om första gången jag träffade Calle, och att det första jag gjorde var fråga efter vägen..

Jag förstår dem lite, det låter konstigt, min enda och största förebild och jag frågar efter vägen det första jag gör !?
Men jag kände mig bara så fruktansvärt lugn och eftersom jag inte hittade, så varför inte fråga?

Alla reagerar vi olika, vissa vet inte vad de ska säga, endel bara skriker medans andra verkar ta det som en vardag.

Så, eftersom endel folk verkar tycka jag var konstig som reagera som jag gjorde,
då undrar jag,
Hur reagerade DU ?


Och nu vet vi ju att ni kan kommentera, så fortsätt med det. ;)


Som vanligt lägger även till en bild. Calle i Hässleholm.

Ha det bäst

// Desirée

från hässleholm


Kommentarer
Postat av: Isabel

Tja..tre stycken vet redan. men jag var på burlöv och såg både calle och erik då. Var nog happy resten av månaden sen :)

2010-05-27 @ 19:20:16
Postat av: Carro

Hahahaha, jag såg Calle och gänget för första gången i Norrköping :) Jag och min kompis Elin såg dom på stan när vi skulle gå tillbaka till hotellet. Jag började skrika och ramlade ihop, hahahah :D Det var lite pinsamt :P

2010-05-28 @ 15:31:37
Postat av: Desirée

Trevligt att du delade med dig av din "reaktion".. känns som min nog var en aning, vad ska man säga, annerlunda kanske ;)

2010-05-28 @ 15:42:20
Postat av: Carina

jag blev nog lite kär första gången jag såg calle:P

2010-05-29 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0