Växjö, så nice!

Gårdagens spelning på växjöfestivalen var riktigt trevlig!
Ljudet va bra, publiken på G, stämning allmänt var avslppnad och killarna var på topp!
Kan med andra ord inte bli mycket bättre:P
Vi satt ganska långt bak och jag fick kanske en eller ett par bilder men killarna är lika stora som tändstickor:P
Men hur som helst så lovade jag er bilder och självklart kommer jag lägga upp dessa under dagen!

Jag kan inte mer än tacka killarna för ett riktigt bra jobb igår, de enda negativa var alla myggorna men jag antar att de hör till när de gäller festival och sommar, hehe...

tack för en lyckad afton i växjö alla ni som var där!!


pöss på er

//callekristiansson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0