hej därute!

Hej alla där ute, hoppas ni har det bra och överlever nu när grabbarnas sommarturné är över.
vi fick en kommentar som löd i stil med

" Har Calle & the Undervalleys nånting planerat efter dom här sista "konserterna" ?
Och om dom inte har det .. du som känner dom ( om jag har förstått rätt ) , kan du inte tvinga dom att komma till uppsala.
Kan du inte tjata lite om att dom ska komma till Uppsala, för annars kommer jag tjata hål i huvet på dig om det! "

Och jag tänkte bara meddela dig, och alla andra fansen att Grabbarnas turné är nu över.
Dem håller på att jobba med nytt material, och ny skiva som dem håller på att repar på och spelar in.
Denna skiva, är vid min vetskap planerad att släppas i Januari, dock säger jag inte att det är något bestämmt att den kommer just då.

Vill du som läste detta ha upp Calle och grabbarna till Uppsala får du se till att någon bokar honom, kontakta Andreas Axelsson/artistguiden på nummer 0709203630 el. maila
[email protected] för bokning.

Kan tyvärr inte tjata oss till någon spelning, utan dem får bokas.

Jag lovar inte att dem tar emot bokningar då dem har väldigt mycket att göra fram till jul.
Men jag kan hälsa att dem kommer i alla fall ut och spelar i vår, så håll utkik gott folk.

Har ni fler frågor, kan ni skriva dem här, så svarar jag imån av att jag kan, eller så hör jag med grabbarna nästa gång jag har kontakt med dem.

Ha det bäst // Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0