"Calle efter jätteskrällen: Det är helt sjukt!"

Göteborg Calle Kristiansson, 21, tog hem hela semifinalen.

– Det är helt sjukt, jag har inte hunnit fatta det än, säger han till Nöjesbladet.

När programledaren Peter Jihde ropade Calle gick det ett förvånat sus genom publiken. Och själv trodde han inte det var sant.

– Jag tänkte att vad fan har hänt nu? Det var inget jag förväntat mig, säger han till Nöjesbladet.

Samtidigt känner han att mer och mer blivit en favorit hos tittarna.

– Folk har uppenbarligen skiftat favorit, säger han.

På efterfesten kramades han med Mariette och hennes sambo Alisa Jasarevic.

– Mycket bra fest, det är helt sjuk, säger han.

 

Martin Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Helle

Snygg blogg! Calle äger hale Idol 2009, lätt!<3

2009-12-06 @ 16:14:10
URL: http://hellepelleplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0