Calle ensam:"Jag saknar Mariette..."

Efter att Mariette fick lämna "Idol" i fredags känner sig Calle ensam. Foto: Jan Wiriden




Nederlagstippad och plågad av saknad.
Idol-Calle har en jobbig vecka.
- Det är väldigt ensamt, säger Calle Kristiansson.


I fredags tvingades Mariette Hansson att lämna "Idol".
Calle Kristiansson förklarade då sin omöjliga kärlek till henne i direktsändning. De hade kommit varandra mycket nära, och nu är ensamheten stor.
"Jobbigt nu"

- Jag saknar henne jättemycket. Vi passar bra ihop och det är väldigt ensamt utan henne. Det är jobbigt nu, men jag kommer att träffa henne kanske redan på torsdag. En kväll som denna hade det varit kul att ha henne här, säger Calle Kristiansson.
Calle och Mariette fann varandra på slutaudition och höll sedan ihop. Samtidigt beskriver Tove och Erik varandra som syskon.
"Inte djupa diskussioner"

- Jag är absolut välkommen in i Toves och Eriks gemenskap men diskussionerna är nog inte lika djupa, säger Calle.
Tove och Erik har också länge beskrivits som favoriter. Calle hoppas nu att Mariettes fans kanske kan tilltalas av honom.
- Jag hade varit helt körd om det inte varit så att många som röstat på Mariette kanske röstar på mig. Jag är inte rädd, utan fokuserad. Åker jag ut gör jag det med flaggan i topp, säger Calle Kristiansson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Calle äger alla :)

2009-12-06 @ 19:16:33
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Calle fan

Bästa bloggen ever typ :D <3 Calle kommer vinnnnnaaaa!

2009-12-06 @ 20:28:35
Postat av: Victoria

Dansar Calle fantastiskt!!! :) Sjunger även bättre :) Lycka till i Globen!

2009-12-06 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0