Calle och Maria - Whiskey lullaby


Kommentarer
Postat av: Joseph Oneill

Hejsan

Jag har följt dig genom Idol och trodde att du skulle hamna på andra platser. Alltid gillat din stil och hoppas att du inte ändra det för mycket. Du verkar vara en sympatisk, ödmjuk och härlig kille. Jag förösker på kontakt med dig personligt för något mycket speciellt vi ska arr. i Höör den 3 - 4 juli 2010.

Temat "Heal the World Festival" med syfte Miljö, djur, människan och vår värld. Få gärna gå in och besök vår hemsida för mer info.

Angående Artist Galan, blandar vi ursprungskulturer med den svenska. Mina broder från Australien och Kanada flyger grati hit för att medverka i festivalen. Vi har även en känt musiker från Afrika, Samer så klart och en mycket bra sydamerikansk grupp som lirar allt inom områden. Alice från Idlo 2008 som kom tvåa är med och Daniel från Lets Dance kommer att vara konferenscia. Jag har privat kontakt me Thomas Di Leva som kommer om inte han är bokat just då. Och Jag vill gärna har dig med med din grupp. Jag hoppas att du vill hör av dig snarast.

mvh// Joseph ordförande i Free Spirits of Sweden

2010-03-03 @ 18:30:52
URL: http://www.freespiritsofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0