"Calles dagbok: - klädseln blir lite stilig,lite rock, lite knasig"

Calle Kristiansson.
Calle Kristiansson

”I morse snoozade jag i en timme, jag som skulle ha gått upp i tid. Det blev en stressig morgon, när jag väl kom upp var klockan 8.45.

Vid 9 gjorde jag en telefonintervju och därefter var det styling med Elin Kling. Jag får nog ha de där läderskorna jag köpte i går, jag är inte riktigt överens med henne än men jag har bestämt det själv. Kläderna på fredag blir blandade, lite stiligt, lite rock och lite knasigt. Den rockiga outfiten blir jävligt häftig.

Sofia, vår sångpedagog, var sjuk så det blev i stället sånglektion med Urban, vår musikansvarige. Han har ganska bra koll men är ingen sångpedagog. Det var lite jobbigt att Sofia var sjuk. Hon vet vad som behöver göras.

Därefter gjorde vi en intervju i direktsändning med ’P3 Populär’. De visste att jag hade en iller som hette Nisse när jag var liten, det var fräckt. Jag tycker radio är jäkligt roligt att göra. Det räcker att man är skärpt i huvudet. Topp två på min drömjobbslista är radiopratare. Efter rockstjärna.

Under eftermiddagen gjorde vi inslag till fredagen. Sen har jag bara softat. Jag var irriterad i går, i dag är jag lugnare.

Nu ska jag gå och basta. Det är skönt att avrunda kvällen så, man sover gott efteråt.”


Kommentarer
Postat av: Julia

Vi ses på Lilla torg på måndag! ;) <3

2009-12-09 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0