Calles dagbok!

Calle Kristiansson shoppade läderskor med klack.
Calle Kristiansson shoppade läderskor med klack.

Calle: Det har varit heta känslor i dag


Finalisterna skriver dagbok i Nöjesbladet

”Idol”-resan började i maj.

På fredag står Calle Kristiansson och Erik Grönwall på scenen i Globen inför över 14 000 åskådare.

Följ deras dagbok i Nöjesbladet ända fram till finalen.

Martin Gustafsson


”I dag har jag och Erik varit tillsammans hela tiden, förutom när han klippte sig, då var jag och köpte nya skor. Jag köpte ett par jäkligt fina läderskor med lite klack. Jag får snacka med stylisten Elin om jag kan ha dem på fredag, men hon gillade dem.

Det har varit heta känslor i dag. Jag har varit lite irriterad under vissa stunder. Det har varit bristfällig kommunikation som man kan bli förbannad på ibland. Det blev missförstånd om dagens aktiviteter, men det var inget allvarligt och sånt går över.

Bastubadet i eftermiddags var välbehövligt och väldigt skönt.

’Förkväll’ i TV4 var roligt. Det var sköna känslor i den studion. Lagom helylle jargong, svenskt och trevligt. Vissa dagar kan jag bli irriterad på sånt, det blir så himla käckt, men ibland är det riktigt skönt också.

Sen klippte jag mig, jag fräschade bara till det lite grann så jag ser vettig ut.”


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så förbannat het... <3

2009-12-08 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0