Calles julfirande!

Idol-Calle berättar om sin jul med tomten. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Idol-Calle berättar om sin jul med tomten. Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Calle Kristiansson från Idol firar alltid jul med sin mamma och mormor, och en okänd jultomte som ingen vet vem det är.

 

Har du någon speciell tradition över julen?
- Jag brukar fira med mormor på julen, där vi har haft samma tomte i alla år. Men jag vet fortfarande inte vem det är. Mamma vet inte heller.

 

Vad är ditt bästa nyårsminne?
- Det var 2005, hela gänget var hos mig och mamma. Allt var kul och härligt, och vi åt gott och festade.

 

Vem skulle du vilja ha ett julkort från, och varför?
- Av Lars Winnerbäck, för det hade varit skönt att veta att han tänker på mig.

 

Var firar du helst nyår någonstans?
- I fjällen hade varit roligt!

 

Vad är det absolut viktigaste för dig på julbordet?
- Det är glöggen!

 

Vad är den mest onödiga julklapp du fått?
- När jag flyttade hemifrån 2006 fick jag en massa schampoflaskor, väldigt tråkigt!

 

Vilket är ditt favoritprogram över jul och nyår?
- Favoritprogrammet är nog Grevinnan och betjänten.

 

Vad önskar du dig i julklapp?
- Ingenting. Jag är emot konsumtionssamhället, så det skulle vara någonting hemmagjort eller miljövänligt i så fall.

 

Vad är det senaste nyårslöftet som du inte höll?
- Att jag skulle sluta snusa.


Kommentarer
Postat av: J

Fan vad jag älskar dig! Jag kan verkligen inte låta bli att titta på dig! Jag menar det! Jag vill ha dig! <3

2009-12-13 @ 12:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0