"Calle: Amanda Jenssen är vackrast"

Två dagar innan "Idol"-finalen chattade Calle Kristansson med Expressen.se:s läsare.
Då passade han på att avlöja att vissa stund i högstadiet var lite knepiga, vem den största idolen är och hur det egentligen ligger till med kändiskärleken.
- Amanda Jenssen är vackrast, skriver Calle i chatten.


Eric: Hej Calle, jag undrar bara hur många gånger tänkte du att söka till Idol innan nu?
Calle: jag har tidigare varit väldigt anti-idol, tills jag insåg att det bara handlade om bra musik..

Ewa från Höör: Hej Calle! Hur känns det nu när du vet att du är i Idolfinal? Har du hunnit landa och kunnat ladda om? Jag håller tummarna för dig på fredag och kommer att rösta på dig. Jag vill se dig som vinnare. Lycka till!
Calle: jo det känns kul. vi har mycket att göra så man gör vad man kan. tack så mycket..

Johanna: Har du några syskon? Är de i så fall lika duktiga som du?
Calle: jag har inga syskon alls faktiskt..

eliza: Hur länge har du varit vegeterian?
Calle: 3 år ungefär..

anonym: är det någon kärlek mellan någon av dom andra idolerna ?
Calle: det får du fråga dom..

Nostradamia: Hej Calle! Du har en röst som jag gillar, du kommer kunna utvecklas i en mycket intressant riktning. Jag håller tummarna för att du till finalen sjunger Joe Cockers "You can leave your hat on" - då vinner du alla damers hjärtan - tänk taktiskt och publikfriande - så går det vägen! Lycka till!!!
Calle: låtvalet gjorde ju redan i fredags och jag är väldigt nöjd med mina låtar.. men jag ska kolla in det till framtida arrangemang..

kell: hej calle,tjänar ni några pengar på idol.
Calle: ja.. men väldigt, väldigt lite..

Lisa: Har du blivit mobbad någon gång?
Calle: visa stunder i högstadiet var lite knepiga.. dock har jag även mobbat..

Petra: Hej calle =) vilket av dina framträdande i idol har varit ditt bästa enligt dig?<3
Calle: jumpin jack flash var nog roligast..

Therese: Hur ser du på framtiden om du inte skulle vinna och inte får ett skivkontrakt, vad tänker du då göra? Lycka till.
Calle: jag kommer aldrig sluta spela..

Lisa: vem skulle du vilja åka på turné med?
Calle: mariette hansson.. :D

Anna: Har du en flickvän? för annars finns jag här för dig!
Calle: nej det har jag inte.. tack :D

matilda: hej calle! Jag har haft dig som favort ända sen du klev in i autionrummet :) varför valde du "rock’n roll" som ditt eget låtval på fredag? lycka till!
Calle: det är en sjukt bra låt.. jag vill göra något som inte är så jäkla förutsägbart.. det kommer bli bra!

Öllsjö: Tjena Calle! Har hört att du spelat mycket streethockey när du var mindre. Min fråga till dig är: Vilket lag var bäst, Ollebärs Tåbira eller Öllsjö Fire Flames?
Calle: fire flames for the win!.. fast jag blev ju kickad..

mia: Vem är din största idol?
Calle: bruce springsteen..

Erika: Jag har förstått att du kom bäst överens med mariette på idol, var det någon annan du kom speciellt nära med?
Calle: erik och jag har blitt bra polare.. vi kompletterar varandra väl..

Tove: Tror du också att röstningen var uppgjord? Många spekulerar ju i det, eller tycker du att du förtjänar att vara i final?
Calle: jag tycker att jag förtjänar en finalplats.. vem skulle tjäna på att göra upp resultaten?

Lisa: Vilken är din "kändiscrush"? (förutom mariette :D)
Calle: amanda jensen är vacker..

Nina: Tycker inte du att det är orättvist att Erik alltid får sjunga rocklåtar, alla vet ju att den sortens musik passar honom bra. Jag tänker rösta på dig!
Calle: vi får oftast välja låtarna själva..

Maria: Hej Calle, hur känns det att ha kommit så här långt? när du från början bara tittade ner i golvet tänkte jag att det här kommer ju inte gå så bra MEN du är ju den som utvecklats mest i hela programmet..grymt bra..
Calle: den känns kul..

kajsa: Hur menar du att vissa stunder i högstadiet var knepiga, varför blev du mobbad?
Calle: jag hade ganska mycket attityd som ung.. det var väl någon slags försvars mekanism.. nu måsta jag sticka.. ha det bra!

                                                    


Kommentarer
Postat av: Julia

Calle, bara så du vet så finns jag också här för dig, eftersom du var singel... :) <3

2009-12-09 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0