Frågestund med Calle!

Hur kan man vara så snygg som du är?
Vet ej. Jag tror faktiskt att jag föddes ungefär såhär snygg. jag tror skönhet sitter mycket i självförstoendet. En person som själv tycker att den “räcker till”, strålar ofta på ett sätt som inte går att förklara. Jag tycker inte att jag är särskillt snygg men jag vet att jag duger och jag är väldigt nöjd med vem jag är. Detta kan nog få mig att se lite snyggare ut änn vad jag egentligen är. Mitt bästa skönhetstips är att sluta önska att man var någon annan. Sluta vilja se ut som något annat och lär dig istället att vilja se ut som du gör..

Vad faller du för hos en tjej?
Äktheten och charmen. Om man är den man är så har man mycket gratis..

Jag har hört att du och Sibel har haft ett förhållande, Stämmer det?
Nej det har vi inte. Vi sjöng ihop i gymnasiet och var kompisar. Nu har vi tyvärr inte snackat på ett tag. Jag tycker väldigt bra om henne iallafall.

Skriver du egna låtar?
Ja det gör jag. Det är egentligen det jag gillar mest med musiken..

Vad är det för ring du har på vänsterhanden?
Det är en förlovningsring! Jag fick den av en tjejkompis efter att dom gjort slut. Hon ville ge den till en sjyst killpolare och jag är väldigt glad att den killpolaren var jag..

Hur länge sedan var de du hade ett riktigt seriöst förrhållande?
Ungefär ett år sedan vi gjorde slut. Då hade vi varit ihop i ungefär 2 år.  Tjejen i fråga är fortfarande en väldigt kär vän till mig..

Hur länge har du varit intreserad av musik?
Hela mitt liv men började spela i högstadiet.

Hur har du fått en sådan underbar röst?
Mycket övning och lyssning framför allt!

Vilken är din favorit plats i hela världen?
Vardagsrummet hemma hos mamma med sköna fåtöljer och kamin!

Är du kvälls- eller morgonmänniska ?
Kväll!

Är du blyg? Ibland verkar det så och ibland verkar det som motsatsen. Hur långt kommer man med ödmjukhet?
Jag vet att jag duger. Jag kan säga att jag tycker jag själv är bra utan att säga att någon annan är dålig. Det är nog det som är hemligheten. Om ödmjukhet skulle vara motsatsen till kaxighet så tror jag att man kommer längre med ödmjukheten iallafall..

Jag funderar över grunderna till att du inte äter kött. Är det för djurens skull eller helt enkelt för att du inte gillar kött?
I kött-industrin föds grisar och andra djur upp av en enda andledning, att slaktas! Att döda något för att själv överleva tycker jag känns helt okej men att föda upp, göda och slakta djur på löpande band, bara för vi tycker det är tråkigt att äta sallad är sjukt! ett människoliv är värt mer änn ett grisliv men ett grisliv är värt mer än en fläsk-filé!

Favorit film?
Forrest Gump eller Dum och dummare.

Du och Mariette verkar så goa me varandra. Är ni bra vänner/vad tycker du om henne!?

Hon är helt fantastisk. Både som låtskrivare, sångerska, artist och människa. En kär vän helt enkelt.
Sen är hon jävligt snygg också. Har även en väldigt cool frisyr.

Vilken är din favoritfärg?
Grön.

Vem utav de andra idolerna har du kommit närmast?
Jon och Mariette. Dom är mina idoler!

Har du fått många beundrarbrev eller fans som ringer till dig?
Ja, och jag älskar det!

Vart vill du helst åka i hela världen om du får bestäma EN plats?
Zanzibar, Tanzania

Vilket stjärntecken är du?
Kräfta.

Har du syskon?
Nepp. Tre plast-syskon.

Är du singel?
Ja.

Vad tycker du om dina fans idolkärlek till dig?
Älskar den och jag älskar er!

Från calle.idol.tv4.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0