God Jul önskar Calle och CO


Kommentarer
Postat av: madde

åååh,så sjukt bra !

2009-12-25 @ 00:02:25
URL: http://madelenjohaansson.blogg.se/
Postat av: Jag älskar Calle (Så det rycker om det!)

Jag älskar Calle, han är det vackraste som finns! Dock vet jag inte om han läser detta, men jag hoppas verkligen han gör det eftersom jag är så himla kär! Att få träffa honom hade varit underbart, att bara få ett svar tillbaka hade också varit underbart! Jag kan lyssna på hans behagliga röst i flera timmar, han gör mig bara glad och knäsvag! Det finns inga ord om hur mycket han betyder för mig, bara fyra ord, Jag Älskar Calle Kristiansson! <3

2009-12-25 @ 00:21:35
Postat av: Jelene

fan vad bra han är! :)

2009-12-25 @ 14:03:54
URL: http://jelutti.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack för den sköna julsången(och alla andra sköna sånger du bjudit på under hösten) Du är bäst! Kram Kicki

2009-12-25 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0