Kändisarnas värsta julklappsminne!

Foto: Carolina Byrmo, Lotte Fernvall, Lina Boström Einarsson


”Jag fick makaroner”

Ibland blir det inte som man tänk sig med julklapparna – även för kändisarna. Här är Katrin Zytomierska, Bert Karlsson och Calle Kristianssons värsta julklappsminnen.

  Bert Karlsson:

– Jag var tomte hos grannfamiljen en gång. För ett av barnen stoppade jag undan alla presenter och varje gång jag tog upp en julklapp så trodde han att det var hans tur att få, men det var det inte. Hans syskon fick leksaker för 500-600 kronor och när han äntligen skulle få så gav jag honom ett batteri. Du skulle sett hans min! Vi filmade allt och kollade på det flera gånger. Jag är nog världens sämsta tomte. Men det var väldigt kul, haha.

  Katrin Zytomierska:

– Jag var elva år och hade önskat mig en hund hela livet. Och när det var julafton var jag säker på att jag skulle få en. Den sista julklappen jag fick var ett hundkoppel och då blev jag överlycklig. Jag och min syster sprang och letade efter hundvalpen och till slut hittade vi presenten. Det var en leksakshund som pappa bara köpt för att jävlas. Jag blev jätteledsen och besviken och pratade inte med honom på flera dagar.

  Calle Kristiansson:

– När jag flyttade ihop med min tjej för några år sedan fick jag massvis med schampo och ett 24-pack med snabbmakaroner. Det var nödvändigt men inte så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0