Lite kort om våran kung!

Calle Kristiansson Foto:TV4
Calle Kristiansson Foto:TV4

Calle Kristiansson

Calle Kristiansson, 21 år från Kristianstad är en av de två som ni tittare ska bestämma om ska vidare till kvalveckan eller ej. Calle tycker att ni ska rösta på honom "för att jag har saker att bevisa, för er och mig själv."

 




Ålder:
21

 

Uppvuxen i: Kristianstad

 

Bor: Kristianstad

 

Familj: Mamma, pappa, plus några extra medlemmar.

 

Civilstånd: Singel

 

Utbildning: Estetisk musik

 

Yrke: Bartender och trubadur

 

Hade jag inte varit bra hade jag blivit: Vidareskickad i ”Idol 09”.

 

Intressen förutom musik: Kultur i allmänhet

 

Person som varit viktig för mitt musikintresse: Min sånglärare Lotta

 

Första gången jag uppträdde: UKM i Kristianstad 2002

 

Instrument jag spelar: Gitarr

 

Lyssnar på: Lite av varje. Har dock inte förstått mig på metal än.

 

Tittar på: Family guy och diverse komedier

 

Läser: För lite

 

Klär mig: Helst inte

 

Något ni inte visste om mig: Äter inte kött

 

Ovana: Biter på naglarna

 

Vanligaste tanke: ”Skitsamma….”

 

Jag är dålig på: Att gråta

 

Han/hon spelar mig i filmen om mitt liv: Jack Black

 

Så lever jag om fem år: Bungalow på en strand någonstans

 

Därför ska ni rösta på mig i höst: För att jag har saker att bevisa, för er och mig själv….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0