radio..

Idag har jag gjort en massa radioprylar. Förs till mix megapol, följt av rock klassiker, vinyl och the voice, sen avslutade jag det hela med en liten telefonintervju med radio kristianstad..
nr.2 på min drömjobbs-lista (efter rockstjärna) är: radio-pratare..!
Gärna ihop med Tommy Körbergs son, Anton Körberg (Tommy Körberg som för övrigt är en av världens mest kompetenta sångare i mina öron och Anton Körberg som för övrigt är en av Morronrock med Jonas & Antons mest kompetenta radiopratare i mina öron) och den där konstiga killen till vänster. Tror att han heter Jonas eller nått sånt..
dsc00229

Sjukt sköna snubbar. Om någon av er blir sjuk och ni behöver en inhoppare så tveka inte att höra av er!
Hänger gärna med till Barcelona nästa gång.."//Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0