"Så förlorade vi oskulden"

”Vi var inte kära, det bara hände av en ren tillfällighet”

Calle Kristiansson, 21.
Calle Kristiansson, 21.

Berätta om första kärleken?

– Det var på dagis med en tjej som heter Linnea. Hon var söt och charmig. Vi gick i samma skola och känner varandra fortfarande.

Och första kyssen?

– Det var i sexan med en kompis storasyster. Vi satt och tittade på film och plötsligt bara pussades vi. Det kändes väldigt annorlunda, man blev lite chockad.

När förlorade du oskulden?

– När jag gick i ­åttan. Jag var 14 år och det var med en tjejkompis. Det var inte planerat, vi var inte kära, det bara hände av en ren tillfällighet.

Hur var det då?

– Det var ju så väldigt ­hajpat och det kanske inte riktigt levde upp till förväntningarna.

Hur blir du när du är kär?

– Jag blir väldigt angelägen, det brukar inte vara några problem. Problemet uppstår när jag ska bestämma mig för om jag är kär ­eller inte, det är svårt.

Är du kär nu?

– Nej, inte vad jag vet.

Ditt bästa kärleksknep?

– Jag har inga som brukar funka så mig ska man inte be om några tips.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0