Click Click!




























foto:Johan Eriksson


Kommentarer
Postat av: Desirée

Åter igen , jag älskar Arvids blickar.. även här finns några redit fina (=



Sen diggar jag de fina uttrycken på den näst sista bilden... Calle ser ut som lide, " VAFAN, vad gör jag här, pallar inte en sekund mer med honom.. " Och Arvid är mer " FAAN så speedad jag e.. fast det verkar inte Calle vara, tråkigt.. "

2010-04-07 @ 07:38:56
Postat av: Miss Rock ´N Roll

calle ser så ledsen/trött ut på den svartvita bilden längst ner:/



skitbra blogg:)

2010-04-08 @ 21:07:11
URL: http://cowgirlsmusic.blogg.se/
Postat av: I like calle

Jag tror att de skojar om något,och Calle har ju en härlig humor.Skulle Calle vara trött så är det ju inte konstigt han har ju hållit på sen Idol starta.

Han är bara för bra

2010-04-09 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0