Kristianstad Arena

Jag vart i Kristianstad i Fredags och kollade på Musikskolans 40-års firande.
Calle var ju som ni kanske minns gästartist och sjöng " Gabriellas sång " och lite på " En värld full av liv"
otroligt fint båda två.

Var det fler som läser denna blogg som också var där i fredags ?
Berätta isåfall gärna vad ni tyckte om det hela! =)


Här finns några få bilder. tyvärr fick jag inga bra bilder då jag satt på helt fel ställe tyvärr.
Så finns det någon annan med fler och bättre bilder från arenan så skicka gärna! =)







//Desiree

Kommentarer
Postat av: kicki

Jag vill höra gabriellas sång med Calle!! Måste vara underbart bra!

2010-12-12 @ 23:45:32
Postat av: GirlOfYesterday

hej, jag undrar en sak. Jag har kanske en julklapp till calle, och jag undrar om det finns någon adress jag kan skicka den till?:)

2010-12-16 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0