Har du en bild på dig med Calle?

Till alla er som träffat Calle detta meddelande är till er!
De som skickar in en bild på sig tillsammans med Calle, kommer att publiceras i ett helt eget inlägg:)
Du ska också berätta en liten historia som kommer publiceras tillsammans med din bild, samt en sidadress till eventuell hemsida:)
Detta är ett test för att se om de finns fans ute i Sverige så vågar berätta och dela med dig lite av sitt möte med Calle!
Ha en bra dag allesammans!

kram på er!!

Maila bild och historia till - [email protected]

//callekristiansson.blogg.se


Mötte Calle i Umeå 28 december 
/Hanna  http://hannaamartensson.blogg.se/





Det började med att jag började med att ge Calle ett collage som jag har gjort på datorn. Collaget föreställer massa bilder med Calle på & en liten hälsning som jag har skrivit, det stog såhär: "TILL COOLA & FINA CALLE KRISTIANSSON FRÅN CECILIA TÖRNLUND"

När han såg vad jag hade gjort till Calle kunde han inte låta bli att le. Jag kan erkänna att Calle rodna lite också.

Sen sträckte jag fram ett fodral från Calles skiva och jag sa:
"Kan du skriva till Helena??"

Efter Calle hade skrivit klart frågade han:
"Vem är Helena??"

Då svarade jag:
"Hmmm... "DET ÄR MIN MAMMA!!!!" 

Sen skrattade jag ihjäl mig och tyckte det var jättepinsamt.

Då sa Calle: "Nej, det är väl inte pinsamt." 

Jag sa: "Jo, det är det."Sen sa han: "Vet du vad, du ska inte skämmas över det."

Sen så sträckte jag fram mitt fodral från Calles skiva och sa: "Kan du skriva till Cecilia??"

Då sa han: "Så du heter Cecilia, vet du vad, jag skulle faktiskt heta Cecilia om jag hade varit en tjej."

Och jag sa: "VA!!!! DU SKOJAR MED MIG!!!! VA COOLT!!!!"

Sen sa Calle: "Javisst är det. HEHEHE."

DET VA EN KORT SAMMANFATTNING AV DÅ JAG TRÄFFADE CALLE!

// Cecilia Törnlund

MIN BLOGG: www.ceciliatornlund.bloggplatsen.se




Lite fler fans som stött på Calle!



Fadia!

Isabel!



Pernilla!



Två tjejer, vars namn jag inte minns! Hehe påminn mig!



Pernilla igen ju!



Och Amanda har jag för mig:S


Hehehe ja minnet kanske inte alltid e på topp men blir de fel så säg till!!

kram på er!!

//
callekristiansson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0