"Calle & the undervalleys" - Calles blogg 11/1

"Hej mina kära läsare!

Flytten gick bra och nu är jag på plats. Snart ska vi städa. Men först tänkte jag prata lite om de kommande månaderna. En liten turné är på gång och den startar i min hemstad, kristianstad, den 29e januari. jag kommer spela med mitt band, the undervalleys och vi kommer köra en del egna låtar och om ni vill lyssna in den i förväg så kan ni göra det på vår myspace.

http://www.myspace.com/calletheundervalleys

Ha det bra allihopa.. puss"

//callekristiansson.com/blogg


Kommentarer
Postat av: Emelie Nordström

shit har kolla din blogg varje dag :) o äntligen har du börja blogga igen , saknar dig jätte mke calle ! kmr du till sundsvall ngt mer? :)



Kramar Emelie

2010-01-13 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0