Calles blogg 29/1 - "Hallå"

"Hej igen kära läsare. världens sämsta bloggare tar nu upp kampen med sin egen bristfälliga självdissiplin igen och gör ett nytt försök att hålla en uppdaterad blogg.

Imorse vaknade jag klockan nio och inser att flygplanet som skulle ta mig hem till kristianstad lyfte för ca en timme sedan. detta skapar en viss panik då min mobiltelfon är död och laddaren försvunnen. Mitt livs spelning på konserthuset i k-stad ikväll står på spel. Ångest. Men med världens bästa bokare i ryggen så är en ny flygbiljett fixad och jag kommer hinna i tid. nu ska jag packa ihop alla grejjor och börja göra mig i ordning. konserten ikväll kommer bli grym. premiär med bandet! Hoppas vi ses där..

puss och kram!"


//Callekristiansson.com/blogs



Kommentarer
Postat av: Janni

Va och såg er i konserthuset....riktigt grymt bra spelning ni gjorde:) Hoppas på ett skivsläpp inom kort! Rock on....kram

2010-01-30 @ 03:01:26
URL: http://livethrnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0