Dagen första gästbloggare: Victoria -"mitt bästa calleminne"

Hejsan allihopa!
Jag vill gästblogga här på calles blogg, för att han har den bästa rösten i världen och är faktist snygg också! (=
 
Och mitt bästa Calle minne är när han sjöng "your song" till sin mamma. Och ni vet inte hur mycket jag hade önskat att vara hans mamma just då. Jag menar om Calle skulle sjunga någon låt för mig, skulle jag nog antagligen svimma. Och otroligt glad skulle jag nog också bli.
 
Det är bara synd att jag inte bor i Sverige. För då skulle jag ju kunna gå och se Calle live! Och det skulle nog vara det bästa som skulle hända i mitt liv. Men, tur så kan jag ändo se bilder av calle och lyssna på hans låtar. 
 
Men, ha en god fortsättning alla! Hoppas ni också gillar calle lika mycket som jag gör.  (=

//Victoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0