Dagens andra gästbloggare: Karin - "vi smekte Calle och Eriks ben"

Tjeeennnaaa! :-D
igår var jag och några polare till Borlänge för att se Erik och Calle, självklart var det hundratals skrikande tjejer där, däribland vi. ;)
vi hamnade längst fram, så vi "smekte" Calle och Eriks ben, haha! :D
aja ialf, jag såg honom första gången igår, ( 2 januari ) och då på skivsigneringen, hade jag fått av Erik sen blev jag typ nerknuffad av själva signeringen. Så jag sprang upp igen och sa till Calle - kan inte jag också få en kram?
Han bara - Jovisst! :D
haha, fysjutton vad jag skämdes! :$$$ men det var iallafall bästa dagen på året, hittils ;-)
aja, kolla gärna min blogg, för där är alla bilder på snyggingarna uppe! =)  
http://karinwingqvist.webblogg.se
bilden är på både Erik och Calle, sjukt snygga är dom båda två, tycker ni inte? :D

/ Karin :-D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0