Dagens gästbloggare: Fadia - "a star that always shines."

Hej alla calle-fans! Nu när jag sitter här och lyssnar calles skiva och inte kan sova så kan jag ju passa på att gästblogga!
Jag heter Fadia och är 14år, bor i Perstorp.
Calle Kristiansson -  Han är så speciell på något sätt, han har den bästa rösten som finns, hans personlighet är underbar & han är så äkta.
Jag har träffat honom tre gånger, i linköping & helsingborg när det var signering och sen i united kyrkan i malmö.
* Första gången var i linköping. Jag stod jag helt spänd och nervös, sen såg jag honom gå upp på scenen blev jag helt överlycklig. Sen blir det dags för han och erik att signera skivor, jag och min kompis skyndar oss och kommer långt fram i kön. Jag går fram och lämnar skivan och får den signerad och tar ett foto och sen pratar vi lite. Jag måste ju säg att han är verkligen trevlig! :)
*Andra gången var i helsingborg, då står vi nästan längst fram, lyssnar när dom sjunger sen tar jag min skiva och får den signerad igen. Han kände igen mig, men när han skulle skriva så säger han: ''förlåt men jag har glömt vad du heter''
haha det var lite gulligt.
*Tredje gången var i malmö, egentligen fick man inte träffa honom tror jag för han skulle sjunga igen på en gudstjänst som var tio min efter att det var slut, men jag bestämde mig för att jag skulle säga hej till honom innan jag hade åkt därifrån. Jag fick som jag ville, vi pratade med vakten och som tur så var han snäll och lät mig och min lillebror gå in bakom scenen och träffa calle! Jag såg att han nog blev lite chockad när han såg mig haha.. Vi snackade lite och sen var vi tvungna att gå. Men det sista vi sa var: ''Vi ses i örebro!''
 
Lite kul att jag är i örebro när calle & erik har sin sista signering där den 31:a och då måste jag ju kolla :D
 
Finns väl inte så mycket mer att skriva, tjejen som gästbloggade igår den 23:e, Julia Weiland fick ju till ett riktigt bra inlägg med saker som stämmer in perfekt. Kan inte skriva det bättre än vad hon gjorde.
 
Calle han är en stjärna som alltid glänser. Och då är man en riktig stjärna i mina ögon.
 
Ha det bra allihopa! Godnatt.





Kommentarer
Postat av: fadia

man ser inte hela inlägget, bilden på tove och calle täcker början ;s ;)

2010-01-24 @ 14:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0